FAQ

 

Pentru Candidați

  • Q: Cum pot să aplic pentru un Job?
  • A: Prin intermediul Meniului pentru Candidați–Ai afișată sus o bară cu mai multe opținui din care selectezi butonul – “Căutare Job” – De acolova fi afișată o listă cu o serie de Job-uri la care poți aplica – După ce ți-ai ales Job-ul potrivit, accesează acel Job. Se v-a deschide o nouă ferastră unde ai descrierea Job-ului și alte informații cu privire la acel post vacant - ca să aplici pentru Job-ul ales,  în partea din stânga unde s-a deschis noua fereastră cu descrierea Job-ului ai un buton de culoare verde pe care scrie “Aplică”,  pe care dacă îl accesezi, tocmai ai aplicat pentru Job! De-asemenea, mai jos în descrierea Job-ului ales de tine, la finalul acestei ferestre deschise găsești un alt buton de culoare verde pe care scrie “Aplică”,  și pe care poți să îl folosești pentru a aplica la Job-ul dorit.

 

  • Q: Cum mă înregistrez pe pagina Retaillium?
  • A: Când accesați pagina Retaillium, în partea de sus dreapta aveți un buton pe care scrie “Înregistrează-te” pe care dacă îl accesați sunteți redirecționat către o nouă pagină unde vă puteți înregistra atât prin intermediul platformei Facebook/LinkedIn cât și manual prin introducerea datelor dumneavoastră.

 

  • Q: Cum pot să verific progresul profilului meu?
  • A: După ce ai trecut prin toți pași de creare a profilului, la finalul procesului ești redirecționat către profilul tău nou creeat – unde în partea dreapta ai două “cutii” cu titlul “STATUS PROFIL” și “Profilul este X% completat”. În aceste cutii” poți să verifici progresul profilului tău.

​​​​​​​

  • Q: Cum pot să îmi încarc CV-ul?
  • A: La începutul procesului de creare al profilului tău există opțiunea “Încarcă CVprin care poți să îți încărci propriul CV existent. Acesta poate fi încarcat în fromatele: .pdf, doc., docx.

​​​​​​​

  • Q: Cum pot să-mi editez CV-ul?
  • A: CV-ul tău poate fi editat cu ușurință din profilul tău – Profilul tău poate fi accesat cu ușurință din meniul tău.

​​​​​​​

  • Q: De ce s-a schimbatformatul CV-ului meu?
  • A: Deoarece site-ul nostrum folosește tehnologie de ultimă oră pentru a îți extrage din CV-ul tău informațiile tale, pentru al le încărca pe site si pentru a te scăpa pe tine de a pierde timpul cu creearea manuală a unui Profil pe pagina noastră.

​​​​​​​

  • Q: Cum pot să dezabonez de la e-mail-urile cu Newsletter si Alerte Job?
  • A:  Dezabonarea se poate realize din “Meniul tău” – “Contul meu” – Unde în contul tău de Candidat ai mai jos un CheckBox” cu textul “Abonează-te la newsletter-ul nostru” pe care daca la începutul creări contului tău ai bifat să fi abonat – acel CheckBox” va fi bifat, iar prin debifarea lui și reactualizarea datelor veți fi automat dezabonat de la Newsletter-ul nostru.

​​​​​​​

  • Q:Aș vrea să-mi modific datele înregistrate pe site.
  • A:  Datele pot fi modificate din“Meniul tău” – “Contul meu”.

​​​​​​​

  • Q:  Mi-am uitat parola – cum pot să-mi accesez contul?
  • A: Atunci când vrei să te loghezi pe pagina noastră, mai jos de unde îți introduce Numele de Utilizator și Parola, ai opțiunea de a solicita o nouă parolă. Unde veți primi un email prin care să îți poți modifica parola.

​​​​​​​

  • Q:Cum pot să-mi șterg contul?
  • A: Contul tău poate fi șters din “Meniul tău” – “Contul meu” – “Șterge cont”.

​​​​​​​

  • Q:Cum văd câte Job-uri sunt postate pe site?
  • A: In secțiunea “Căutare Job”, numărul este variabil, în funcție de cererea pe piață în diferitele domenii din Retail.

​​​​​​​

  • Q: Cum găsesc Job-uri relevante pentru mine?
  • A: Platforma noastră vă permite să selectați o serie de “filtre”, atunci când folosiți motorul de “Căutare Job-uri”,menite pentru găsirea Job-ului potrivit pentru tine.

​​​​​​​

  • Q: Cum pot să aflu primul/a despre un nou Job disponibil care mă interesează?
  • A: Platforma Retaillium îți stă la dispoziție cu opțiunea “Job Alert” care are scopul de a îți aduce la cunoștință atunci când una din companiile care te interesează a deschis o nouă poziție vacantă.

​​​​​​​

  • Q: Cum pot să folosesc opțiunea Job Alert?
  • A: Această opțiune poate fi ușor folosită – atunci când căutați în Job-uri în baza noastră de date și aplicați mai mult de două filter o să vă apară în partea de sus a Job-urilor postate un buton de culoare roșie cu textul “Abonează-te Alerta Job” – pe care dacă îl aceesați activați automat opțiunea “Job Alert”.

​​​​​​​

  • Q: Am primit un mesaj care face referire la “Cookies”, ce înseamnă acest lucru?
  • A: Pagina noastră folosește“Cookies”, pentru a salva acțiunile utilizatorilor sau pentru a identifica utilizatorul, și sunt esențiale pentru funcționalitatea site-ului pentru mai multe informații puteți accesa www.aboutcookies.org.

​​​​​​​

  • Q: De ce este necesar să am un profil cât mai complet ?
  • A:Pentru o mai bună calitate a informaților oferite unui posibil recrutor și pentru a te prezenta cât mai profesionist.

​​​​​​​

Pentru Companii

  • Q: Am dificultăți în folosirea pagini.
  • A: Pentru dificultății și probleme puteți oricând să ne contactați la adresa de email: contact@retaillium.ro și noi vă stăm la dispoziție pentru orice problemă.

​​​​​​​

  • Q: Aș dori să vă las un mesaj cu privire la servicile/produsele dumneavoastră.
  • A: Sugestiile și părerile voastre sunt foarte importante pentru noi! Ne puteți lăsa oricând la adresa de email: contact@retaillium.ro.

​​​​​​​

  • Q: Aș dori să discut despre o ofertă de “Marketing” cu reprezentanții dumneavoastră.
  • A: Puteți să ne contactați la adresa de email: contact@retaillium.ro.​​​​​​​

​​​​​​​

  • Q: Mi-am uitat parola și nu-mi pot accesa contul.
  • A:Atunci când vreți să vă logați pe pagina noastră, mai jos de unde vă introduceți Numele de Utilizator și Parola aveți opțiunea de a solicita o nouă parolă. Unde veți primi un email prin care să vă puteți modifica parola.

​​​​​​​

  • Q: Postarea Job-uriloreste contra-cost ?
  • A: În “Meniul” de recrutor, în bara de sus cu opțiuni aveți “Meniul” – “Produse/How it works” – de unde accesați butonul “Produse” –acum sunteți redirecționați către o nouă pagină unde puteți selecta dintr-o serie de produse – unele Produse vă permit să postați Anunțuri de Job-uri gratuit, dar Candidați care aplică la acel Job, pentru a le putea vizualiza profilul complet va fi necesar să cumpărați credite, alte postări de Anunțuri de Job-uri sunt contra-cost, dar Candidați care aplică la acel Job le puteți vizualiza profilul gratis. În funcție de ceea ce se potrivește pentru compania ta.

​​​​​​​

  • Q: Ce sunt creditele ?
  • A: Sunt precum o “moneda” folosită pe pagina noastră, “monedă” care vă permite să vizualizați/accesați profilele Candidaților care te interesează.

​​​​​​​

  • Q: Cât valorează 1 credit ?
  • A: 50 de RON + TVA inclus.​​​​​​​

 

  • Q: Cum funcționează produsele și care sunt diferențele dintre ele ?
  • A: Produsele sunt împărțite în trei categorii:
    • Plata pe rezultate” -Anunțul de postare Job este gratuit, dar Candidați care aplică la acel Job, pentru a le putea vizualiza profilul va fi necesar să cumpărați credite;
    • Opțiunea Pre-Pay” - Anunțul de postare Job-uri este contra-cost, dar Candidați care aplică la acel Job le puteți vizualiza profilul gratis.
    • Credite” – Folosite pentru a vizualiza profilul complet al Candidaților care aplică la Job-urile postate de tine, dar și pentru a îi vizualiza pe cei din baza noastră de date.

​​​​​​​

  • Q: Cum postez/creez un Job?
  • A: În“Meniul” de recrutor, în bara de sus cu opțiuni aveți“Meniul” – “Jobs” – de unde o dată ce accesați butonul “Jobs” sunteți redirecționați către o nouă pagină unde puteți accesa/adminstra/posta Job-uri. Job-urile pe care urmează să le postați pot fi create prin întermediul a trei opțiuni:
    • Job-uri per Template”- Vă permite descrierea/crearea Job-ului direct prin pagina site-ului, prin intermediul unui „text editor”;
    • “Job-uri per Link” ”- Vă permite încărcarea Job-ului folosind un link către site-ul tău;
    • “Job-uri per PDF” ”- Vă permite încărcarea Job-ului folosind un fișier cu extensia PDF.

​​​​​​​

  • Q: Cum adaug întrebări pentru Job-urile postate de mine?
  • A: După ce ați urmat pași indicați mai sus, atunci când sunteți pe pagina de creare a descrierii Job-ului, spre finalul paginii aveți o “cutie de dialog” care poartă numele de Întrebări de delimitare a Candidaților” – însoșite de două butoane de culoare gri cu textele – “Adaugă întrebare nouă” – Vă permite să creați o întrebare nouă, întrebare de delimitare a Candidaților, ”Adaugă întrebare deja existentă” – Întrebările folosite de tine pentru un Job/alte Job-uri postate (Întrebare/Întrebări create folosind opțiunea menționată anterior), prin intermediul noi tehonologi sunt “reținute” și le puteți folosi imediat fără a mai fi necesar creearea unei noi întrebari.

​​​​​​​

  • Q:  Ce întrebări ar trebui să folosesc?
  • A: Ar trebui să folosiți întrebări de pot delimita candidatul ideal pe care îl căutați.

​​​​​​​

  • Q: Cum pot să caut Candidați pe pagina Retaillium ?
  • A: Prin intermediul meniului pentru Companii – Aveți afișat sus o bară cu mai multe opținui din care selectați butonul – “Căutare Profil” – De acolo puteți să cautați în întreaga noastră bază de date cu Candidați.

​​​​​​​

  • Q: Cum pot să administrez Job-urile postate ?
  • A: Prin intermediul meniul pentru Companii – Aveți afișat sus o bară cu mai multe opținui din care selectați butonul – “Jobs” – De acolo sunteți redirecționați către o nouă pagină unde aveți un panou cu Job-urile active și Job-urile inactive pe care le puteți administra – edita, dezactiva, șterge. Tot în acel panou în partea de sus stânga colț aveți un buton de culoare verde pe care scrie “Adaugă Job” pe care îl puteți folosi ca să postați Job-uri.

​​​​​​​

  • Q: Cum pot să văd facturile/produsele achiziționate ?
  • A: Prin intermediul meniului pentru Companii – Înpartea de sus dreapta în colț aveți afișat textul “Bine ai venit Numele Companiei”, pe care dacă îl acceșați o să vi se deschidă o serie de opțiuni printre care și opțiunea “Facturare” pe care dacă o accesați sunteți redirecționați către o pagină în care sunt afișate ComenzileșiIstoriculComenzilorefectuate de dumneavoastră.

​​​​​​​​​​​​​​

  • Q: Cum pot să-mi accesez “Meniul principal (Dashboard)” ?
  • A: Acestapoate fi ușoraccesat din partea de sus dreapta în colț unde aveți afișat textul “Bine ai venit NumeleCompaniei”, pe care dacă îl accesați o să vi se deschidă o serie de opțiuni printre care și opțiunea “Dashboard” pe care dacă o accesați sunteți redirecționați către “Meniul principal”. Aici puteți să vă accesați cu ușurință: “Job-urile postate”, ”Aplicanți Job-uri postate(adică toți Candidații care au aplicat la unul din job-urile postate de tine,”Alerte profil salvate (Aici puteți să vă faceți o listă cu Candidații aleși din baza noastră de date), “Cererile de contacte trimise”.