Candidatul ideal
* Cunoştinţe de legislatia muncii
* Cunoştinţe avansate de operare MS Office şi de software specific activităţii departamentului resurse umane
* Experienţă in proiecte de recrutare si/sau training
* Capacitate de comunicare, flexibilitate, loialitate
* Capacitate de gestionare a timpului şi a priorităţilor
* Proactivitate şi orientare către client
* Cunoştinţe de limba engleză
Descrierea jobului
* Recrutează şi selectează personalul în conformitate cu politica de Resurse Umane a companiei
* Participă la evenimente specifice de employer branding (târguri de joburi, workshop-uri cu diferite asociații)
* Întocmeşte documentele specifice administrării de personal (încheiere / derulare / încetare contract de muncă)
* Transmite către autorităţi documentele specifice, conform legislației în domeniu
* Administrează si actualizează baza de date a angajaţilor privind datele personale şi timpul de lucru
* Realizează integrarea noilor colegi şi participă activ la procesele de evaluare si dezvoltare a angajaţilor
* Monitorizează şi implementeaza programele de training ale angajaţilor din cadrul magazinului
Descrierea companiei
METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro